DUK

Kaip susisiekti su OldBarn.lt?

Galite parašyti mums el. paštu info@OldBarn.lt , kur mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai padės jums bet kokiais klausimais!

Ar siunčiate prekes į užsienį?

Taip

Iš kur siunčiate prekes?

Prekes siunčiame iš Lietuvos.

Ar galiu pakeisti arba atšaukti savo užsakymą?

Kadangi siekiame kuo greičiau apdoroti užsakymus, bet kokius pakeitimus ar atšaukimus turite pateikti per 12 valandų nuo užsakymo. Vėliau pateikti prašymai bus atmesti. Gavę prekę, galite ją grąžinti ir atgauti visą sumokėtą sumą.

Kokius mokėjimo būdus priimate?

Priimame visas pagrindines kredito korteles (VISA, Mastercard, AMEX) ir PayPal mokėjimus.

Kada bus apdorotas mano užsakymas?

Visi užsakymai tvarkomi ir išsiunčiami iš mūsų sandėlio. Atostogų ir išpardavimo laikotarpiu užsakymų apdorojimui gali prireikti daugiau laiko. Užsakymus apdorojame nuo pirmadienio iki penktadienio. Užsakymai bus apdoroti per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos ir išsiųsti kitą dieną po apdorojimo. Atkreipkite dėmesį, kad savaitgaliais prekių nesiunčiame.

Kiek laiko užtruks, kol gausiu savo užsakymą?

Dėl didelės paklausos užsakymai gali būti pristatyti per 1-2 savaites.

Ką daryti, jei negaunu savo užsakymo?

Jei per 14 dienų nuo išsiuntimo negausite savo užsakymo, turite teisę į visą sumokėtą sumą grąžinimą.

 

Kaip grąžinti prekę?

Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@OldBarn.lt

Ką daryti, jei gavau brokuotą, neteisingą ar pažeistą prekę?

Prašome susisiekti su mumis, jei gavote neteisingą, trūkstamą arba brokuotą prekę. Gavę siuntinį, įtraukkite užsakymo numerį, prekės nuotraukas ir visą susijusią informaciją. Mes padarysime viską, kad kuo greičiau išspręstume jūsų problemą.

Kada gausiu pinigų grąžinimą?

Visi pinigų grąžinimai bus įskaityti į jūsų pradinę mokėjimo formą. Jei mokėjote kreditine arba debetine kortele, grąžinimai bus pervesti į kortelę išdavusį banką per 7-10 darbo dienų nuo grąžintos prekės gavimo arba užsakymo atšaukimo prašymo. Prašome kreiptis į kortelę išdavusį banką dėl klausimų, kada grąžinimas bus įskaitytas į jūsų sąskaitą. Jei dar negavote grąžinimo, štai ką reikia daryti: susisiekite su banku/kredito kortelių įmone. Gali praeiti šiek tiek laiko, kol grąžinimas bus įskaitytas į jūsų sąskaitą.